Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "VINNI VALLAVALITSUS" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 10:43:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Hea koostööpartner!

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise loa Mittetulundusühingule
Viru-Nigula Motoklubi ürituse „Kunda jõe maraton“ korraldamiseks
Lääne-Virumaal Viru-Nigula vallas Kunda jõel 04.10.2025 ajavahemikul kell
10.00 kuni 24.00. Planeeritud osalejate arv kuni 60 inimest.  Lisaks
Viru-Nigula  vallale  hõlmab üritus  ka  Rakvere  valla  ja  Vinni  valla
territooriumit. Maratoni alguspunkt asub aadressil Lääne-Virumaa, Vinni
vald, Kõrma küla, Põlula metskond 46 (katastritunnus 70201:003:0292) ning
finišeerimine toimub Kunda linnas Hiiemäe kinnistul (katastritunnus
34501:008:0034). Liikluse ümberkorraldamist ei toimu. Ürituse eest
vastutab MTÜ Viru-Nigula Motoklubi juhatuse liige Erkko Noormaa (tel +372
5667 2377).

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.